Wszystko o wszystkim

Mój wilk:
Karzdy zaczyna grę ze swoim pierwszym wilkiem. Aby go stworzyć przejź do strony "Formularze" tam wszystko jest opisane.  Dodając opowiadanie piszerz do Feli lub bączek na howrse. Treść zalerzy tylko od ciebie. Możez napisać dwa rodzaje opowiadań:
Pierwszy rodzaj to opowiadania, które piszerz sam, baz niczyjego udziału. Mają części i tytuły jak książka i rozdziały.
Drugi rodzaj to wspólne opowiadania. Tu także treść dowona, ale na końcu umieść imę wilka, który ma dokończyć. Opowiadania możesz pisać o WSZYSTKIM.


Stanowiska:
 Wilki mają różne stanowiska. Niektóre (wojownik, morderca) nie mają wiele do roboty w coziennym życiu. Jeśli nastąpi wojna, mają nadmiar zajęć. Inne (łowca, szpieg, patrol) co parę tygodni zostają wysyłane na misje badawcze, przeszpiegi czy obserwacje terenu. Łowca zajmuje się zwirzętami (może wymyślisz jakiś nowy gatunek?), szpieg szpieguje wrogów, a patrol zajmuje się terenami (też możesz odkryć nowe). Są też takie stanowiska (szaman, zielarz, medyk), które zajmują się rannymi wilkami i porodem. Wilki, które biorą udził w polowaniach (tropiciel, przywódca polować, goniący), są wszystkie razem wysyłane na polowanie. Strażnicy pilnują granic naszej watahy. Magowie zajmują się magią. Zbieracz zbiera zioła dla medyków i zielarzy. I tak dalej i tak dalej...

Srebro, Złoto i Sklep:
http://images-of-elements.com/silver-2.jpgSrebro i Złoto to nasza waluta. Karzdy wilk na początek dostaje 100 Srebra na dowolne zakupy. Jeśli masz zamiar kupić cokolwiek ze sklepu, powiadom mnie, a przypiszę ci to i odejmę odpowiednią ilość zarobku. Zarobić je możesz wygrywając w konkursach, pisząc opowiadanie (W zalerzności od długości tekstu). Także gdy urodzi ci się potomstwo otrzymujesz 20 Srebra, gdy zawrzesz parę 10, a gdy szczenię dorasta dostaje ono 15 SR.. Stracić je możesz poza kupowaniem, gdy inny wilk Cię okradnie, gdy zostaniesz ukarany za nieprzestrzeganie regulaminu i gdy umrzesz lub staniesz się duchem, tracisz wszystkie. Złoto natomias jest czymś w rodzaju kuponów. Jedna sztabka złota ma wartość 250 srebrnych. Złoto można zdobyć jako wygrane w konkursach lub po wygranej walce. Za ZŁ, można kupić zaklęcia lub niezwykłem prezdmioty ze sklepu.


Poziom Zaangażowania.
Karzdy wilk, który ma stanowisko, ma także poziom zaangażowania. Max 10. Im wyższy taki pozim, tym poznajesz więcej czarów, możesz dodawać więcej mocy, skuteczniej polujesz lub nawet panujesz nad pogodą. Aby zdobyć poziom, bądź aktywny i opisuj raporty z wypraw, na które czasami wysyłam. Niektóre stanowiska jak np. medyk za uleczanie wilków, odbieranie porodów. Wilki walczące za obronę watahy, a cała reszta za wykonywanie określonej czynności, zgodnej z jej stanowiskiem.



Pary: 
Jeśli wilki zakochają się w sobie i mają ponad 1 rok, naturalnie mogą zostać parą. Ta decyzja musi zostaćzaakceptowana przez obie strony w opowiadaniu. Takie opowiadanie będzie "oświadczynami". Wilk w takim opowiadaniu pyta, czy wadera zostanie jego partnerką i daje jej do dokończenia. Jeśli się zgodzi zostaną parą.
Aby można było stać się parą trzeba jeszcze być w watasze minimum 3 dni.



Towarzysze:
Towarzysza można kupić lub przywołać. W sklepie można kupić towarzysze po 150, 300 i 500 jadelitów. Kiedy wybierzesz jakiegoś, wysyłasz mi jego formularz. Pamiętaj aby go uzupełnić. Wiek, płeć, gatunek i wygląd, pozostają bez zmian. Możesz także przywołać towarzysz o ile przyjaźnisz się z magiem lub zielarzem albo sam nim jesteś. Poznajesz wtedy różne czary. Między innymi czar przyzywania towarzysza. Taki towarzysz ma całkowicie lależny od ciebie formularz. Innym jeszcze sposobem na pozyskanie towarzysza jest wygranie go w konkursie.

                                                                                     Szczeniaki i Ciąża:

Szczeniaki może mieć karzdy wilk, nawet jeżeli nie ma partnera. Jedynym warunkiem jest zezwolenie drugiego wilka na posiadanie "nieślubnego" potomstwa. Ojciec takich szczeniąt może się ich zrzec i się nimi nieopiekować. Wilki, które są parą opiekują się szczeniakami razem. Ciąża trwa 5 dni. Żeby zajść w ciąże i mieć szczeniaki trzeba mieć co najmniej 2 lata i być w watasze minimum 7 dni. Istnieje jednak 75% szans na narodziny bez rzadnych komplikacji. Może stać się tak, że szczeniak umrze po urodzeniu lub urodzi się chory. Podczas porodu zginąć może też wadera. Od tego, jak przebiegnie poród zalerz to ile wadera pisała opowiadań o ciąży. Płęć i ilość szczeniaków oraz to, jak przebiegnie poród zależy od głównego medyka (Soft'a).



Szczeniaki:
Para wilków podczas całego życia może mieć trzy miaoty. Karzdy z miotów może liczyć od jednego do pięciu młodych. Szczeniaki to wilki, które mają od kilku godzin do roku. Roczny wilk jest już samodzielny. Szczeniaki mogą pisać opowiadania i angarzować się w życie watahy. Maluchy mogą się zakochać i mieć wrogów oraz przyjaciół. Szczeniaki mają swoje stanowiska. Młody/a alfa, Młody/a beta i Młody/a gamma to stanowiska tylko dla potomstwa tej rangi. Nie ważne czy ślubnego, czy nie. Mody/a przywódca to przyszły przywódca wojska lub polowań. Szczenięcy szpieg to przyszły strateg, szpieg lub patrol. Pomocnik to przyszły szaman, mag, nauczyciel, zielarz lub medyk. Uczeń to mały wojownik, tropiciel, łowca, goniący lub morderca. Szczeniak to cała reszta.




Wilk Samotnik:
Możesz zostać wilkiem, który żyje w pobliżu terenów watahy, ale do niej nie należy. Taki wilk nie ma stanowiska. Nie może mieć partnera. Może za to mieć potomstwo z innymi wilkami samotnikami lub z wilkami z watahy. Samotnik może dołączyć do watahy i wybrać sobie stanowisko w karzdej chwili. Nie może polować z watahą, ani jej bronić. Nie ma także jaskini.









Jaskinie:
Jaskinie można mieć w najróżniejszych terenach watahy. Zalecam załorzenie swojej w Lesie Czterech Drzew, poniewarz jest tam najbezpieczniej. W formularzu wpisujesz po prostu teren na jakim leży twoja jaskinia. Kiedy wilki zostaną parą mieszkają razem w wybranym przez siebie razem otoczeniu. W tej samej jaskini żyją szczeniaki do osiągnięcia roku. Wtedy znajdują sobie własną. Zanim wybierzesz otoczenie, dokładnie przeczytaj jego opis.


Pojedynki:
Pojedynki odbywają się w Koloseum i są nadzorowane przez alfę, betę lub gammę. Walki poza terenem Koloseum są zabronione przez nasze prawo, co rzecz jasna nie znaczy, że musisz tego przestrzegać. Aby rozpocząć potyczkę wyzwij wilka w opowiadaniu.
Dzielą się na:
Czasowe:
Walka trwa dziesięć minut, przegrywa ten, kto w tym czasie najbardziej oberwie.
Turowe:
Walka trwa trzy tury, po każdej z nich następuje pięciominutowa przerwa. Tura kończy się, gdy jeden z uczestników przyciśnie drugiego do ziemi na 5 sekund.
Na śmierć i życie:
Pojedynek kończy się śmiercią jednego z uczestników.

Religia:
W jej zakładce można dowiedzieć sie podstawowych informacji o naszych bogach. Karzdy z nich ma swój odmienny charakter. Niektórzy mogą Cię zabić, inni uczynić nieśmiertelnym. Z naszymi bogami można porozmawiać. Jak? Po zakończeniu opowiadania, przy wilku, który ma dokończyć zapisz np. "<Bóg Zephir>" albo "<Bogini Naunu>" Oczywiście pisać możesz do wszystkich bogów, oni odpowiedzą. Karzdy bóg ma także specjalą zdolość, dzieki której możesz otrzymać dodatkową moc, stać się nieśmiertelnym, wiecznie młodym itp. Mogą tez dawać podarunki.

                                                                              
Śmierć:
Karzdy wilk, nawej jeśli jest nieśmiertelny może umrzeć. Śmiertelny wilk po ukończeniu 30 lat umiera ze starości (czasami zdarza się, że później). Wcześniej może zostać zabity w jakimś opowiadaniu. Jeśli umarł i nie ma zamiaru być wskrzeszonym (może o to poprosić innego wilka) pisze do mnie i ja go wstawię do wilków, które odeszły...



Duch:
W sklepie jest do kupienia specjalny eliksir, który sprawi, że po śmierci w dowolny sposób, możesz stać się duchem i jako ten stwór należeć do watahy. Naturalnie duch nie może mieć potomstwa, ani partnera. To chyba oczywiste. Traci też swoje lata, żywioły i moce. Zyskuje za to nowe. W zalerzności od stanowiska można dostać więcej, ale karzdy wilk ma dwie podstawowe: Przenikanie przez ściany i znikanie. Duch nie ma stanowiska, a jego dotychczasowe stanowisko zajmuje potomek. Jeśli nie ma to po prostu zostaje wolne. Jeśli niechcerz być w watasze, a jesteś duchem to napisz do mnie i już cię nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz