wtorek, 31 grudnia 2013

od Sakane


Moje historia jest w prawdzie krótka. Urodziłem się gdzieś daleko stąd. Razem z siostrzyczką Juko i braciszkiem Grondo wychowywaliśmy się w swojej watasze. Moim ojcem był samiec alfa jednak nie żyłem w luksusie ponieważ moja matka nie była samicą alfa. Otóż mój ojciec był niewierny wobec swojej partnerki i zdradzał ją między innymi z moją mamą. Kiedy ta doczekała się szczeniaków samica alfa dowiedziała się ,o wszystkim i wygnała poza tereny naszej watahy. Wychowywaliśmy się między granicą naszej watahy a granicami wrogiej watahy. Codziennie byliśmy narażeni na ataki ze strony wroga. Podczas jednego z takich ataków zginęła moja matka i rodzeństwo. Ja sam uciekłem. Nie wiem też czy zginęli, ponieważ natychmiast się ewakuowałem a rodzeństwo chyba też uciekło ale nie ze mną. Także poprzednie 6 miesięcy przeżyłem samotnie w lesie kiedy w końcu trafiłem tu i w sumie... podoba mi się tu.
Siedziałem sobie pewnego dnia w środku nocy w lesie kiedy usłyszałem kroki.
-Kto tam? - zapytałem.
W krzaków wyszedł jakiś wilk....

( Tajemniczy wilku dokończysz? xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz