niedziela, 6 kwietnia 2014

Od Myoo C.D Soft`a

Zamyśliłam się. Spać u alfy? No w sumie burza więc.....
- em...no...nie władam piorunami....chyba zatrzymań się u ciebie.- powiedziałam. Basior uśmiechnął się.
- to zapraszam.- Soft wskazał łapą jaskinie. We szlam nwiepewniw szczędząc się. Przysiadłam w kącie.
- hm mm....boisz się mnie?- spytał wilk.
- nie gdzie tam....to znaczy....mam do ciebie szacunek.- wyszczerzyłam kły jeszcze bardziej. Soft spojrzał na mnie ze zbolałą miną.
- więc, czemu lubisz ogień?- spytał. Zaś miałam się.
- Nie wiem. To mój żywioł. A lubisz może dżem?
Soft się zaśmiał. Cała noc dla nas była zaśmiana.
Obudził am się na czymś miękkim. Zobaczyłam że moja głowa jest oparta o Softa. Odskoczyłam jak opażona. Soft się tylko przewrócił na drugi bok. Pomyślałam o śniadaniu.
Gdy wróciłam Soft już nie spał. Przywlokłam pysznego jelonka (czy co tam XD) Soft popatrzył się na mnie.
smacznego!- odparłam.
<Soft? Przepraszam za błędy XD rafał zaborami <----- to przez tego tableta XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz