wtorek, 12 listopada 2013

Anna C.D Blade

- No bo to nie jest tak, że ja nie chcę tylko nie mogę. Chodzi o to, że nie jestem tylko wilkiem. Mogę się przemieniać w co zechcę, ponieważ dalą mi to matka. Gdy się rodziłam mój ojciec wezwał wszystkich bogów i każdy mi coś podarował. Moja matka mi podarowała zmianę w co zechcę. Urodziłam się i wychowałam w lesie Death Forest. Każdy czegoś mnie nauczał. Lecz okazało się, że mój ojciec wezwał ich z umową. Chodziło oto, że nigdy nie dołączę do żadnej watahy tylko będę mieszkać w mym lesie i w wieku 15 lat jestem przeznaczona na królową bogów, bo mam się zaręczyć z najsilniejszym władzą . A nie mogę z tobą być, bo nie jestem w watasze, a po drugie… Sam słyszałeś. A jeśli dołączę do watahy i będę z tobą to zerwę umowę tak jak i moje życie. I nie przemienię się w ducha, lecz po prostu mnie nie będzie. Bardzo chcę z tobą być, ale już znasz całą historię- powiedziałam, a za mną stali wszyscy bogowie.- rozumiesz?- spytałam

<Blade?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz