piątek, 8 listopada 2013

Anna C.D Blade

Zostawiłam Samanti z Roxan'ą. Poszłam do jaskini Blade'a
- Hej- powiedziałam
- Hej- powiedział
- To może chodźmy nad jezioro?
- Ok- poszliśmy nad jezioro. Popływaliśmy sobie. Nagle zobaczyłam Acume. Bogini piękna
- Zaraz przyjdę- powiedziałam i poszłam do Acume
- WItaj- powiedziała
- Coś chciałaś ode mnie?
- Nie tylko tako przyszłam pogadać, ale widzę jesteś zajęta
- Tak
- Jak tam kolega?- zapytała
- No dobrze a co?
- Nic, ale pamiętaj, żeby uważać
- Wiem muszę iść
- Żegnaj- Acume zniknęła, a ja poszłam do Blade
- Co robiłaś?- zapytał
- A nic. Mam pytanie
- Jakie?
- Jeśli nie dałeś rady sobie z Samanti, to jak sobie poradzisz z innymi szczeniakami?
- Jak to?
- Przecież jesteś opiekunem- spojrzałam na niego pytającym wzrokiem

<Blade?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz