piątek, 24 stycznia 2014

Ksatuki C.D Cornetty ,,Próba Samobójstwa"

To był nudząąący dzień . Bardzo . Chciałem jakiejś wycieczki , ale nikt nie chciał ze mna iść . Ruszyłem więc sam . Szłem sobie przez góry Wolf Dream , ale po krótkiej wspinaczce poczułem się zmeczony . Zeszłem i przechodziłem pod Górą Superiora . Nagle zobaczyłem zranioną waderę , i po chwili wiedziałem , co się stało ...
- Halo ! Słyszysz mnie ? Hej !
- Co .... ? Kim ty ...
- Ja jestem Ksatuki , ale mów na mnie Atu lub Red . To nie jest odpowiednie miejsce na wycieczki , zresztą widzisz , jak się to dla ciebie skończyło . Masz chyba zwichniętę łapy ... - przyrzałem się im dokładniej .
- Wezwij .... kogos na pomoc ....
- Czekaj , to .... to .... chorujesz na tarczka ?!
- Tak , ja ...
- Czyli to nie była wycieczka ?
- Nie ...
Nie odezwałem się nawet , tylko wciągnąłem ją sobie na plecy i jak najszybciej pobiegłem do Amber. - Amber , czy da się ją jeszcze uratować ? - spytałem ze łzami w oczach i próbowałem też się usprawiedliwić tym , że ,,rłońce sazi" ...

<Amber , proszę , dokończ !>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz