sobota, 4 stycznia 2014

Nick C.D Maggie


- Co ty chcesz zrobić? Krzyknęła Maggie.
Chcę ci coś pokazać. Odpowiedziałem.
Zacząłem pokaz. Stanąłem prosto i zawyłem w niebo. Chmury rozstąpiły się i widać było piękne słońce, które rozświetliło dolinę pod nami.
- Choć! Krzyknąłem do wadery i ześlizgnąłem się w dół. Ona poszła za mną.W dolinie stała mała altana zbudowana ze szkła i lodu.
- Co to za miejsce? Zapytała Maggie. Widać było że widok przyprawił ją o dech w piersiach.
- To jest dolina mrozu zaraz przy lesie wiecznej zimy, a to jest kaplica boga zimy. Nigdy się nie roztopi, połamie, czy w jakiś sposób zniszczy. Przez tę budowlę przepływa 2000 -letnia magia. Kaplica świeci nawet na turkusowo. Wprawdzie ja zobaczyłem ją dopiero wczoraj, ale zdążyłem zobaczyć co się dzieje gdy zapada noc. Dodałem ze złowrogim akcentem.
Wprowadziłem ją do kapliczki. W środku spał wielki posążek wilka.
-Jeśli zechcesz, możemy tu poczekać do północy. Zaproponowałem Maggie. -No to?

(Zgadzasz się?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz