niedziela, 5 stycznia 2014

Onurix C.D Rita

- Urodziłem się zwykłej watasze, moi rodzice byli parą Beta byli wspaniałymi rodzicami, ale nie mieli aspiracji dla mojej przyszłości, ja chciałem być kimś więcej niż zwykłym samcem Beta. Chciałem zwiedzać różne zakątki świata, węrować, podróżować. Gdy skończyłem 2 lata, powiedziałem ojcu, że bardzo bym chciał włóczyć się po świecie i odnaleźć swoje miejsce na ziemi.
- Jedna z moich sióstr będzie Betą - oznajmiłem kładąc berło bety przed nosem ojca
Ten poklepał mnie po ramieniu i rzekł:
- Szczerze wierzę, że odnajdziesz swój żywioł, miejsce i miłość na tym zwariowanym, magicznym świecie.
Matka podarowała mi talizam - białego kła, bez którego nigdzie się nie potrafię ruszyć. Wędrowałem po całym magicznym wymiarze, napotkałem wielu przyjaciół i fałszywch i prawdziwych, wrogów; Poznałem moje żywioły i moce, aż spotkałem ciebie - mówiąc to patrzyłem w dal.
- Teraz ty mi coś opowiedz o sobie, Rito - rzekłem po czym usiadłem na głazie ciekawsko się w nią wpatrując

<Rito, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz