czwartek, 9 stycznia 2014

od Cornetty "Moja historia"

Urodziłam się w powiązanej watasze. Moi rodzice byli parą beta. Ja byłam najmniejsza z całego miotu liczącego 4 szczenięta. Gdy nawet niemiałam jeszcze otwartych oczu, już słuchali mnie na brzegi legowiska. Moi 3 bracia potem bawili się kto mnie najbardziej poturbuje, a moi rodzice śmieli się z tego. Oprócz tego wszyscy w watasze mnie wyśmiewali. Pewnego razu świętowaliśmy to, że moi bracia zdobyli wysokie stanowiska, tylko ja byłam zwykłym członkiem. Niechcący wpadłam na alfę; ten surowy, gdy wszyscy inni się ze mnie śmieli, on skazał mnie na łaskę moich rodziców. Oni oczywiście chcieli się mnie pozbyć, więc wygnali mnie z watachy.
Wędrowałam wiele dni przez góry, lasy, łąki, i wczasie mojej tułaczki odkryłam moją bezsensowną moc. Dotarłam aż tu. Zostałam omega, bo już jestem przyzwyczajona do poniżania.
Kiedy tak myślałam siedząc w różanym lasku, nagle zauważyłam siedzącego koło mnie wilka. Przestraszyłam się.

(Kto może dokończyć?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz