piątek, 24 stycznia 2014

Maggie C.D Nick'a


Był to portal, do naszego "świata". Pobiegłam za Nicki`em.
- Wskakujemy? - spytałam.
Nick złapał mnie za łapę i wskoczyliśmy do portalu. Po drugiej stronie, znaleźliśmy się w Lesie Wiecznej Zimy. Śnieg lekko padał.
- Wszystko dobrze? - spytał Nick.
- Tak, tak... - odpowiedział strzępując śnieg ze swojej sukni. - a Ci stanorzy, żyją w naszym świecie? Chodzi mi o nasze tereny watahy. - popatrzałam na niego.
- Raczej nie, ale nie jestem pewny... - odpowiedział spuszczając lekko głowę. - Idziemy coś zjeść?
- Jasne! - odpowiedziałam ruszając.
***
Po posiłku poszliśmy na spacer.
- Jesteś na mnie zła, że wprowadziłem nas w kłopoty? - spytał smutno Nick.
- Nie. Ale następnym razem za takie coś - przyłożę Ci! - zaśmiałam się.
Po chwili nie uwagi, Nick zaprowadził mnie do różowego lasu. Pierw nie mogłam rozzpoznać co to za las.

<Nick?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz