niedziela, 27 października 2013

Od Berla C.D. Verlain

-A ty w jakiej watasze jesteś?
-No..w Watasze Śnieżnego Snu, a co?
-Ja też. Powiedziałem przecież, że jestem "nowy"...-westchnąłem.
-Gdzie mieszkasz? Odprowadzę cię.
-Po pierwsze to mieszkam tu, ale nie dosłownie i nie mam jaskini, a po drugie to kto ci pozwolił mi rozkazywać?
-Przecież niczego ci nie kazałam!
-Ale powiedziałaś, że mnie odprowadzisz. Łapy mam swoje, a drogę znam. Zresztą nie lubię jak ktoś mną pomiata i mi rozkazuje! Pamiętaj! Dla mnie narazie nie jesteś ani przyjacielem, ani wrogiem, ale to się może szybko zmienić.
-Wyluzuj! Przecież ja chcę cię tyko odstawić do domu i tyle.
-No i właśnie w tym jest problem... Przecież od kilku minut prubuję ci wyjaśnić, że mnie do domu nie odstawisz, bo nie chcę!

<Verlain?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz